Pille Tali
Vabastav hingamine
Śivananda jooga
Alates 3. oktoobrist:

Vabastav hingamine
Pühapäeviti kell 13.00 - 16.00
.
Tasakaalupanus 20 eurot
Vajalik on etteregistreerumine: pilletali@gmail.com
Soovitan kaasa võtta magamiskoti või paksema teki.

Vabastav hingamine on teadlikult ühendatud sügav hingamine, mille kaudu siseneb kehasse suures koguses eluenergiat ehk praanat. See on lihtne protsess, mille läbi suureneb füüsililine ja vaimne energiatase. Vabastav hingamine on kiireim viis vabastada ennast teadlikest ja alateadlikest negatiivsetest mõtetest ja mälestustest ning nendega seotud allasurutud tunnetest, mis pärsivad sinu elu. Alateadlikult hoitud pinged ja blokeeringud teadvustuvad ja vabanevad. Süveneb õnnetunne ja meelerahu, tekib parem kontakt oma väega. Vaata lisa: pilletaliyoga.com

Pille Tali on vabastava hingamise ja Šivananda jooga õpetaja alates aastast 2012. Vabastava hingamise õpetajaks on Pille pühitsetud selle ala teerajaja, Sondra Ray, poolt. Sondra ja tema abikaasa Markus Ray on vabastava hingamise protsessi täiendanud, kaasates hingamis-seansi lõppu Jumalaema palved ja mantra, mille läbi vabastava hingamise kogemus on veelgi turvalisem, vaimsem ning tõhusam.

Śivananda jooga
Esmaspäeviti ja kolmapäeviti kell 18.00-19.30
Tasakaalupanus: Üks joogatund 10 eurot, neli joogatundi 35 eurot, kaks korda nädalas käijatele 4x – 30 eurot.

Vajalik on etteregistreerumine: pilletali@gmail.com


Śivananda jooga on iidsete ja traditsiooniliste joogaõpetuste

liin, kus põhirõhk on energiakanalite avamisel ning puhastamisel läbi asendite ja hingamistehnikate praktiseerimise, mis on kombineeritud joogaliku elustiiliga. Tulemuseks on tervenemine nii füüsilisel kui vaimsel tasandil, viies praktiseerija kestva, sügava sisemise rahu ja õnnetundeni.

Jooga on elustiil, milles on viis põhiaspekti:
  1. õiged harjutused (aasanad)
  1. õige hingamine (pranayama)
  1. õige lõdvestumine (savasana)
  1. õige toitumine (taimetoitlus)
  1. positiivne mõtlemine ja meditatsioon (vedanta ja dhyana)
Keha on hinge tempel. Ülekantud tähenduses võime nimetada seda ka transpordivahendiks hingele ja võrrelda keha autoga. Auto puhul on tähtsad viis asja: määrdesüsteem, aku, jahutussüsteem, kütus ja vastutustundlik juht rooli taga. Vaatame nüüd inimese vajadusi.

Õiged harjutused
: harjutuste tegemine on nagu süstemaatiline liigeste, lihaste, kõõluste ja teiste kehaosade “määrimine”, et püsida liikuvana ja painduvana.

Õige hingamine
: keha on ühenduses akuga (päikesepõimikuga), kus säilitatakse tohutuid energiavarusid. Läbi erilise joogahingamise (pranayama) vabaneb see energia ja toimub füüsiline ning vaimne noorenemine.

Õige lõdvestumine
: selleks, et kogu süsteem maha jahutada, on autol radiaator. Keha jaoks on lõdvestumine loomulik viis keha uuesti laadida.

Õige toitumine
: tagab korraliku kütuse kehale. Optimaalne toitainete, õhu, vee ja päikesevalguse kogumine on väga vajalik meie organismile.

Positiivne mõtlemine ja meditatsioon
: hoiab sind õigel teel. Hoiavad meele puhtana ja selgena, paraneb keskendumisvõime ja suureneb üldine heaolu.

Harjutused ehk aasanad
Aasanad on kavandatud mitte ainult keha vaid ka mõistuse ja vaimsete võimete arendamiseks. Aasanaid sooritades paraneb vereringe, rakud saavad varustatud toitainete ja hapnikuga. Asanad töötavad sinu näärmete ja elundite ning lihaste hüvanguks. Siseelundid saavad massaaži ja stimulatsiooni. Endokriinsüsteem nooreneb aidates tasakaalustada emotsioone ning täiustada meie vaimset maailmapilti. Käsikäes joogaharjutustega käib sügav joogahingamine ja keskendumine.

Hatha jooga
Sivananda jooga on Hatha jooga. Algaja puhul tähtsustatakse kriyasid (keha puhastustehnikad), aasanaid (füüsilised asendid), pranayamat (hingamistehnikad), mudrasid (käte sümbolid) ja bandhasid (keha lukud). Neid tehnikaid kasutame saavutamaks kontrolli praana ehk eluenergia üle, ühtlasi ka kontrolli meele üle.