Sellesügisene 40-päevane teekond võimaluste, külluse ja rohelise energia äratamiseks (12.09-21.10)!

Nagu ikka need kõige paremad asjad, tuli ka see tunne täna spontaanselt - kui ma ei teaks, siis arvaks, et kogemata. Ja siin ma nüüd olen ja kutsun teid kõiki sellele teekonnale kaasa! 40 päeva võimsaid, aga tehtavaid ja energiattõstvaid harjutusi ja praktikaid ehk rohelise energia ja võimaluste ja südame avamise kriyat. Seda oleme tundides ka enne teinud, aga võimas äratundmine, et tahaks seda teha kohe 40 päeva järjest, et selle mõjud kohe selgelt ja tuntavalt ja püsivamalt esile tuleksid, tuli täna hommikul.
Kriyaga alustame ühiselt neljapäevases, 12. septembri naistejoogas, kuid kui see Sulle kuidagi ei sobi, lisan siia Kimilla ingliskeelse video, mille eeskujul ja abil seda teha saad (ja mida saad ka kasutada neil 40 päeval, mil seda kodus tegema hakkad!) 
Foto: Helen Tulp
Rohelise energia ja võimaluste ja südame avamise harjutusteseeria ehk kriya avab Su südame ja energiakanalid, lööb aura särama, et saaksid vastu võtta kõik võimalused, kogu külluse (ja see ei tähenda ainult materiaalset, eksole) ja minna avatud südamega, aga tugeva nabapunkti ja julgusega elule vastu, et kasvada veel rohkem selleks, kes Sa päriselt oled ja seda ka teadlikult tähele panna. Oo, ma olen valmis! Ühiselt võimendame kõike seda veel sada ja kaks korda (või rohkem!) 

Kundalini joogas on tavapärane, et valitakse üks kriya ehk harjutusteseeria ja/või meditatsioon ja tehakse seda 40 päeva järjest iga päev. Miks? Sest 40 päeva on täpselt see aeg, mille jooksul järjepidevalt selle nimel pingutades saad üht vana harjumust või mustrit muuta. Muidugi saab kriyat teha ka 90 päeva, 120 päeva ja 1000 päeva (kokkulepitud iidsed numbrid) ning siis on mõju veel tugevam ja parem ja toetavam. Meie sedakorda piirdume 40-päevase praktikaga. (Kui see hakkas Sind huvitama, et miks nii, siis loe lähemalt
siit.)

Kundalini jooga tehnikad on suurepäraseks toeks ja sisemise jõu ja potentsiaali sütitajaks ning pühendumine ja järjepidevus on need, mis aitavad iseend tasakaalus ja lainel hoida hoolimata sellest, milline möll meie ümber parajasti valitseb.

Oled oodatud liituma ühise energiaga ja tegema harjutusteseeriat meiega kõik 40 päeva, et selle mõjusid täielikumalt ja põhjalikumalt tunnetada ja et nende mõju kestaks kauem,  kuid vabalt võid teha seda ka vaid mõnel päeval tunde järgi kogu 40 päeva jooksul. Meie hoiame energiat üleval ja ka Sina saad seda juurde luua, kui meiega liitud. Kõikide tõusetuvate küsimustega võid pöörduda Grete poole: elujousaal@gmail.com või telefonil 5239362 või tundides. Grete vastab ja arutleb hea meelega!

Lisan siia ka eestikeelse kriya-kirjelduse. Võid kriyat teha ka selle ingliskeelse video järgi (siis ei pea ise aega võtma!) ning eestikeelsena leiad selle ka Liina Ravneet Elviku suurepärasest raamatust "Kundalini jooga võlumaailm".

Jõudu ja julgust ja armastust ja ägedust!
Grete

Võimaluste ja rohelise energia kriya ehk harjutusteseeria
(Kundalini joogas oleme harjutuste ajal enamasti silmad kinni (kui ei ole just kirjeldatud teisiti), et olla iseenas ja tunnetuses maksimaalselt kohal. 

1. Istu põlvedel ja kandadel ehk kaljuasendis. Hinga sisse ja liigu alaselga nõgusaks painutades ette, hinga välja ja painuta selg kumeraks. Jätka rütmilist liikumist, hoia pea, õlad ja kael ühtse  blokina paigal, liigu vaid seljast. Tunne, kuidas süda avaneb iga ettepainutuse korral. Lisa liikumisele mõttes mantra "Sat Nam" - hingates sisse loitsi mõttes "Sat" ja väljahingates ja taha liikudes loitsi mõttes "Nam". (Sat - tõde, Nam - olemus. Selle mantraga äratame oma tõelist olemust). Jätka 2 minutit. Seejärel hinga sisse, hoia hinge ja võta juurelukk (pingulda kokku vaagnapõhjalihased ja hoia), hinga välja ja võta uuesti juurelukk. Tee seda veel 3 korda.

2. Istu jalad sirgelt ees koos, toeta käed rusikatele maha puusade kõrvale. Sissehingates tõsta alakeha ja jalad maast lahti ja väljahingates lase taas matile kukkuda. Jätka kiirelt liikudes alakha tõstmist ja langetamist ning hoia selg sirge. See harjutus töötab võimsalt juurtśakras takistuste ja ebakõla lahustamisega. Jätka 2 minutit.

3. Tule kükkasendisse, hoia jalatallad maas (kui kannad ei taha maha minna, pane midagi kandade alla (pleed või padi), et kannad oleksid toetatud). Vii käed sirgelt ette, hoia neid sirutatuna ja paralleelselt maaga sõrmseongus, nimetissõrmed on väljasirutatud. Suuna pilk lõpmatusse ja alusta tulehingamisega. Hoia asendit ja jätka 2 minutit. 

4. Tõuse püsti ning alusta kätega jõulist poksimist enda ette (justkui murrad end rusikatega elu- ja küllusetakistustest läbi) ning lisa siis põlvetõsted. Jookse kohapeal põlvi tõstes ja kätega otse ette hoope jagades. Jätka 3-5 minutit.

5. Istu tuharatele, too jalad enda ette, haara kummagi käega sama jala suurest varbast ja tõmba jalad sirgeks kundalini lootoseasendisse. Hoia selg sirge, käed sirged ja jalad sirged, vii pilk kulmude vahele kolmandasse silma ja lisa tulehingamine. Jätka 2 minutit.

6. Tule istu vasakule kannale, nii et vasak kand ja jalg on sulle toolikeseks. Too parem jalg kõverdatult vasakule reiele, nii et sa näed oma jalatalda (kui see on keeruline, siis too kõverdatud jalg tallaga vasaku reie/jala vastu). Too peopesad teineteise peale ja pane käed sülle. Loitsi südamemantrat "Ong Sohung". Jätka 3 minutit.

7. Tule istuma lihtsasse asendisse, siruta käed külgedele paralleelselt maaga, peopesad vaatavad ülespoole. Visualiseeri, kuidas energia liigub sisse vasakust peopesast ja välja paremast, tekitatdes pea kohale võimsa energiakaare. Lisa visualiseeimisele tulehingamine. Jätka 2 minutit. Hinga sisse, hoia hinge ja jätka energia voolamise visualiseerimist.

8. Istu lihtsas asendis, too käed kukla taha sõrmseongusse ehk Veenuse lukku (naistel jääb vasak pöial peale ja meestel parem). Hakka kummardama avatud südamega ette, kuni otsaesine toetub maha (kui ei ulata, võta appi padi või pleed, et pea saaks millelegi toetuda) ning tõuse taas algasendisse istuma. Hinga ülemises asendis sisse ning loitsi mõttes "Sat" ja alumises asendis välja, loitsides mõttes "Nam". Jätka 2 minutit

9. Istu lihtsas asendis, siruta käed ette, paralleelselt maaga ning hakka küünarnukkidest sirgeid käsi kiiresti vaheldumisi 60-kraadise nurga all üles ning tagasi algasendisse liigutama. 
Jätka 2 minutit, hinga sisse, hoia hinge ja võta juurelukk ning hinga välja.

10. Istu lihtsas asendis, too käed taas Veenuse lukku ning aseta kroontśakra kohale umbes 10 cm pealaest. Suuna pilk läbi pealae otse kroontśakrast välja ning lisa tulehingamine hoides käsi asendis. Jätka 2 minutit.
Ilma käsi alla laskmata jäta käed sõrmseongusse, kuid siruta älja mõlema käe nimetissõrmed. Hoia käsi endiselt kroontśakra kohal ning jätka pika ja sügava hingamisega. Jätka 2 minutit.
Hoides endiselt käsi peakohal, muuda mudrat ehk käteasendit nii, et kõikide sõrmede tipud puutuvad kokku, kuid peopesad kokku ei puutu. Lisa tulehingamine ja jätka 2 minutit. 
Lõpetuseks hinga sisse, võta juurelukk, hoia ning hinga välja.

11. Istu lihtsas asendis, too käed õlgade juurde, peopesad on suunatud väljapoole. Hakka loitsima nabapunkti kaasa liigutades "Hari Hari Hari Har". Tunneta, kuidas sa võtad läbi peopesade vastu kogu külluse, rohelise energia ja võimalused, mis on sinu jaoks alati olemas ja kasutamiseks vabad. Jätka 11 minutit. Lõpetamiseks hinga sisse, hoia, võta juurelukk ning hinga välja. Võta mõni hetk tunnetamiseks, istu käed gya mudras (mõlema käe nimetissõrme ja pöidla tipus on koos ja peopesad on suunatud üles, käed puhkavad põlvedel. 

Lõpetuseks lõdvestu kuni 11 minutit, et keha saaks kriya mõjud integreerida ja salvestadda.

Küsimuste korral võta ühendust kundalini jooga õpetajaga! Võid kirjutada näiteks Gretele: elujousaal@gmail.com.

 
Eelmine
Elujõusaal alustas kolmandat hooaega!
Järgmine
Novembrikuu kogu ilus ja vägevuses!

Vastused puuduvad

Email again: