Meie uus ja jõuluootuseks eriti sobilik 40-päevane harjutusteseeria 13.11-22.12 - jõuluks ingliks!

Esmaspäeval, 13. novembril, alustasime järjekordset 40-päevast Kundalini jooga harjutusteseeriat ehk kriyat! Seekord saame selle aja jooksul järjest enam nendeks ingliteks, kes me oma loomult oleme. Ja siis võtame nende inglitena jõulud vastu! Võid liituda ka hiljem ja siis lihtsalt selle võrra hiljem lõpetada (aga tore oleks vähemalt mõne aja seda ühises energias teha!)!
Kuna meie eelmine harjutusteseeria, mis viis meid ühendusse oma elujõu ja sisemise jõu ja tasakaaluga, hoidis meid nii mõnusalt kuni möödunud reedeni (10.11) üleval, elusa ja toetatuna, otsustasime ikka kindlasti kohe sama soojaga järgmise 40-päevase kriya kasuks! 

Kundalini joogas on tavapärane, et valitakse üks harjutusteseeria ja tehakse seda 40 päeva järjest iga päev. Miks? Sest 40 päeva on täpselt see aeg, mille jooksul järjepidevalt selle nimel pingutades saad üht vana harjumust või mustrit muuta. Muidugi saab kriyat teha ka 90 päeva, 120 päeva ja 1000 päeva (kokkulepitud iidsed numbrid) ning siis on mõju veel tugevam ja parem ja toetavam. Meie sedakorda piirdume 40-päevase praktikaga. (Kui see hakkas Sind huvitama, et miks nii, siis loe lähemalt siit.)

Sel korral jõudis minuni kriya, mida olen tegelikult ammu imetlenud ja püüdnud talle läheneda, aga pole olnud see õige aeg. Aga nüüd see aeg saabus, sest lõpuks on tunne õige! Tegemist on kriyaga, mille praktiseerimisel pääseb mõjule Sinu ingellik olemus (kriya nimi on "Becoming like Angels"). See ingellikkus on Sinu sees muidugi kogu aeg olemas, kuid inimestena elades oleme mõjutatud ümbritsevast ja emotsioonidest ja sotsiaalsest keskkonnast ja kasvatusest ja kõigest-kõigest, mis meid on väljastpoolt tänaseks iseendaks kujundanud. Et aga näha ja saada kontakti selle tõelise iseendaga, pärisolemusega, on vahel (tegelikult enamasti) vaja mõistus ja ego harjutuste ja meditatsioonide abil eest ära lükata ja niimoodi lastagi oma tõeline, südamest kiirgav ingellik sära välja! Ja seda me nüüd 40 päeva tegema hakkamegi!

40 päevast esimene oli täna, mil me oma esmaspäevaõhtuses tunnis selle esmakordselt ja ühiselt läbi tegime. Tutvusime oma uue kaaslasega järgmiseks 39ks päevaks. Aga Sina võid alustada ka homme või ülehomme või millal iganes ja teha seda lihtsalt vastava arvu päevi kauem. Tore on, kui mõne aja saame seda koos teha, sest siis on õhus rohkem meie ühist energiat, mis toetab, aitab väljakutsest läbi tulla ja ühiselt tehes on ka toime tugevam. Nagu ikka kambavaimu puhul!

Kriya ingliskeelne kirjeldus koos piltidega on siin. Minu eestikeelne tõlge ja mõned abistavad juhised on allpool (kasutasin viidatud ingliskeelse lehe pilte). Võid selle abiks võtta, kui kodus liitud. Sel nädalal teeme seda veel teisipäevahommikuses (14.11) tunnis ja neljapäevaõhtuses (16.11) naistetunnis, kuhu oled ka väga oodatud! Lõpetame reedel, 22.12, kuid eelviimast päeva saame ühiselt ja pidulikult tähistada 21.11 naistejoogas, mil on talvine pööripäev (suurte muutuste aeg, mille meie võtame vastu juba peaaegu täielike inglitena!)! Aga muidu, kui mul vähegi õnnestub, teen kriya läbi ka kaamera ees, et saaksid seda toena kasutada (eriti mõnus, kuna siis ei pea ise kella pealt minuteid vaatama ja teiseks me justkui teeme seda siis koos!). Seni, kui tahad näha, kuidas mõni harjutus välja näeb, siis siin on üks video, kus alates 5.30 minutist alustatakse harjutustega (esimese harjutuse puhul peaks hingamine olema veidi aeglasem - 30 korda minutis)..

Siin on kriya ehk harjutusteseeria eestikeelne kirjeldus
(Grete 
versioonis):

Ingellikuks saamise kriya (Becoming like Angels)
(Leitav raamatust "Self-Knowledge", mida levitab KRI)

Selleks, et saada ingellikuks või lasta paista oma sisemisel ingellikkusel, on meil vaja sisemist jõudu, et olla täis kindlustunnet, tunda end turvaliselt, et teenida elu ja saatust. See harjutusteseeria annab Sulle tervise ja sisemise energia, et Sa saaksid särada ja elada selle inglina, kes Sa loomult oled.

1. Istu lihtsas asendis (mugav rätsepiste). Vasak õlavars on kehaga paralleelselt ribide vastas või lähedal, käsi on küünarnukist kõverdatud ja tõstetud üles, peopesa vaatab väljapoole (käe asend näev välja nagu annaksid tõotust). Parem käsi on sirutatud õlast alates otse ette, paralleelselt maaga, peopesa allapoole vaatamas. Liiguta paremat kätt õlast alates sellest asendist u 25 cm üles ja siis tagasi alla paralleelselt maaga justkui patsutaksid õhku. See toimub kiirusel 30 korda minutis. Hinga nina kaudu sisse ja suu kaudu välja, hingamine on sügav, aeglane ja jõuline. Leia mõnus ja kindel rütm. Jätka 6 minutit.

Öeldakse, et inimesed, kes on seda harjutust regulaarselt teinud, on muutunud oma olemuselt selleks ingliks, kes nad seesmiselt on. Harjutus võib põhjustada kerget valu, kuna see tasakaalustab keha mustreid. Sa põhjustad endale valu selle nimel, et kehv tervis ei saaks sulle valu põhjustada.

2. Vaheta käsi ja jätka eelmist harjutust 3 minutit.

3. Puhka, tee õlaringe, raputa, lõdvestu, kuula keha ja vabasta pinged sealt, kust vaja. Tee seda 2 minutit.

4. Kõverda mõlemad küünarnukid, õlavarred on keha kõrval ribide vastas, käsivarred on suunatud 45 kraadi üles ja külgedele, käelabad on painutatud paralleelselt maaga peopesad ülespoole vaatamas (nagu võtaksid vastu ülalt pakutavat). Silmade fookus on ninatipul (või kui see on esialgu raske, siis vaata üle nina enda ette maha). Hinga nina kaudu sisse ja suu kaudu välja nii kiiresti ja jõuluselt kui saad. Hoia selg sirge ja asend täiuslikus tasakaalus. Sa tunned tugevat survet rinnakus. Jätka 5 1/2 minutit.

See harjutus võib vabastada keha kroonilistest haigustest, mis on seal aastate jooksul tekkinud ja süvenenud. Kujutle, et hingad kõike seda endast jõuliselt välja.

5. Hakka rütmiliselt mõlema käega taguma põrandat enda ees (kui teha seda mitmekesi, siis peab olema ühine rütm). Iga löögi ajal loitsi "har", kasutades r-tähe ajal ainult kergelt keeletippu. Kasuta nabapunkti jõudu - iga har-iga suru nabapunkt sissepoole, justkui selgroo vastu (mida jõulisemalt, seda rohkem vabastad oma kundalini energiat, oma elujõudu, mis on seal piirkonnas uinunud olekus). Jätka 6 1/2 minutit.

Kui soovid, et keegi loitsiks "har" ette, et oleks lihtsam rütmi hoida, siis sellise tausta leiad siit.


Lõpetamiseks hinga sisse, hoia hinge 15-20 sekundit ja pinguta kõiki oma keha lihaseid samal ajal, suru käed vastu maad kogu keharaskusega. Hinga maksimumjõuga suu kaudu kogu õhk välja. Korda seda veel 2 korda.

6. Võta endale 2 minutit, et selle kriya tugevast toimest toibuda - ära ole sel ajal vaikselt ega mediteeri, vaid liigu, räägi ja elavda keha enne, kui asud päevatoimetuste juurde.
Eelmine
Emotsioonidest nõretav Elujõusaali sünnilugu

Vastused puuduvad

Email again: