Kevadine südantavav ja elujõudu andev 40-päevane harjutusteseeria ja alateadvust puhastav meditatsioon (02.04!

2. aprillil alustasime taas ühise 40-päevase teekonnaga tõelise iseendani! Sedakorda on valikus ka meditatsioon, mis võimsalt toimib ka ühekordselt tehes - Kirtan Kriya! Alustada võid hiljem ja liituda võid ka paariks korraks. Kuna meie teeme seda ühiselt, siis on toime ja toetus Sinule suuremad igal korral. Oled oodatud kampa! Küsimuste korral küsi siin: elujousaal@gmail.com!
Sedakorda läks kriya ehk harjutusteseeria valimine eriti lihtsalt, sest see tuli täpselt õigel ajal ise minuni! Harjutusteseeria aitab saada ühendust oma pärisolemusega puhastades selleks südant ja selle teel olevaid takistusi meie kehast. Nii et tegeleme jõuliselt kopsude avamise ja südame äratamisega, mis aitab olla kaastundlikum, südamlikum ja armastavam nii teiste kui iseenda suhtes ja läbi selle ka andestada ja lasta lahti minevikujamadest. Ja nagu sellest veel vähe oleks, on võimalik sinna kõrvale teha ka Kirtan Kriyat ehk meditatsioni, mis puhastab alateadvusest sinna salvestunud mustreid, mis meid ei teeni ja naistel ka aurast meesenergiat, mis msinna kogunenud on ja mis ka meid pigem segab kui toetab. Milline kombo! Hakkame kohe tegema!

Originaal on siin.

Eestikeelne tõlge on siin:

Harjutusteseeria oma tõelise olemuse äratamiseks

1. Istu lihtsas asendis, too käed sirgelt ette peopesad allapoole vaatamas ning vii siis käed natuke laiali, et kätest tekiks v-täht. Hakka liigutama käsi üleni sirgetena (ka küünarnukist) suurte ringidega eest taha tehes samal ajal tulehingamist (jõuline hingamine, mil keskendud väljahingamisele ja välja hingates surud nabapunkti selgroo vastu). Tulehingamist ära tee, kui Sul on kuupuhastus või kui ootad last - siis tee pikka sügavat hingamist). Vii liikumist jooksvalt järjest jõulisemaks ja ringe suuremaks ning toeta end jõulise tulehingamisega 4 minutit. 
See harjutus aitab avada kopse ja paneb praana ehk elujõu liikuma ning avab südant.
2. Tule kõhuli, haara pahkluudest ning tõmba end vibuna pingesse. Hakka kiikuma
ette ja taha samal ajal jõulist tulehingamist tehes. Tee tulehingamist nii jõuliselt, et tekib tunne nagu ninast hakkab tuld purskama. Jätka 1 minut.
3. Keera end selili, võta põlved kaissu ja vii nina põlvedele nii lähedale kui saad. Hakka kiikuma selgrool täies pikkuses kaelani ja taldadele kükki edasi-tagasi tehes tulehingamist. Kiigu nii 1,5 minutit.
4. Tule varesekükki - vii põlved laiali ning käed sõrmseongus pea taha, küünarnukid sirgelt kõrval (ära lase neil ettepoole vajuda). Hoia selg sirge ja sissehingates tõuse püsti ning väljahingates tule tagasi kükki. Jätka 26 korda (ehk kokku 26 korda üles ja 26 korda alla laskumist).
Kui põlved ei luba kükki laskuda, lasku poolkükki või võta appi tool ning tõuse toolilt püsti ning tagasi istuma.
5. Istu lihtsasse asendisse ja korda esimest harjutust (käteringid eest taha) 2 minutit.

6. Jää istuma lihtsasse asendisse, aseta peopesad südametśakrale ja mine kontakti oma südamega. Mine lausa oma südame sisse ja alistu sellele suurele väele. Lase minna kõigel välisel, mõtetel ja meeltel ning lihtsalt ole kontaktis oma armastuse ja südamega. Jätka 11 minutit. Toeks võid võtta mantra Dhan Dhan Ram Das Guru, näiteks selle versiooni
Kui tunned, et vajad harjutuste vahepeal puhkust, võta seda tunde järgi nii kaua kui vajad ning puhka näiteks selili.

Meditatsioon alateadvuse ja alateadlike mustrite nig meesenergia puhastamiseks oma aurast (Kirtan Kriya)

See meditatsioon töötab alati juba esimesel korral ning kui oled avatud, võib tuua üles mälupilte ja tundeid sügavatest alateadvusesoppidest. Kui märkad mistahes muutust kehas või meeltes peale mediteerimist, aktsepteeri seda ning väga soovitan seda teha järjest mitu päeva, et saaksid lasta protsessidel käima minna ning oma keha ja alateadvust puhastada aidata. Alati oled oodatud jagama ja küsima (ggrete.sutrop@gmail.com, tel 5239362 või tundides).

1. Istu lihtsas asendis, selg sirge ning lõug kergelt kaela poole, pilk vii kolmandasse silma kulmude vahel. Silmad on suletud.

2. Hakka loitsima mantrat "Sa Ta Na Ma", puudutades iga silbiga pöidlaotsaga järjest teisi sõrmetippe: Sa - nimetissõrm, Ta - keskmine sõrm, Na - sõrmusesõrm, Ma - väike sõrm. Jätka loitsimist ja sõrmetippude puutumist kogu meditatsiooni vältel. 

3. Mantrat loitsime 2 minutit kõval häälel, 2 minutit sosinal, 2 minutit vaikuses, 2 minutit vaikuses, 2 minutit sosinal ja 2 minutit häälega. Appi võib taustaks võtta selle mantra.

Eelmine
Uus ja puhastav 40-päevane harjutusteseeria algab 19.02! Tule kampa!

Vastused puuduvad

Email again: