40-päevane ühine praktika - meditatsioon Sat Kriya (5.11-14.12)

Esmaspäeval, 5.novembril alustasime taas üht 40-päevast teekonda, et aidata selle ajaga muutuda oma alateadvusesse kinnistunud mustritel, mis meid ei teeni ja segavad meid kõiksusega kaasa voolamast! Sel korral teeme koos üht võimsat kundalini jooga baaspraktikat Sat Kriyat, mida võid teha ka vaid 3 minutit päevas. Selle toimet tuleb kogeda, et mõista, kui vägevalt see toetab!
Kundalini joogas on tavapärane, et valitakse üks kriya ehk harjutusteseeria ja/või meditatsioon ja tehakse seda 40 päeva järjest iga päev. Miks? Sest 40 päeva on täpselt see aeg, mille jooksul järjepidevalt selle nimel pingutades saad üht vana harjumust või mustrit muuta. Muidugi saab kriyat teha ka 90 päeva, 120 päeva ja 1000 päeva (kokkulepitud iidsed numbrid) ning siis on mõju veel tugevam ja parem ja toetavam. Meie sedakorda piirdume 40-päevase praktikaga. (Kui see hakkas Sind huvitama, et miks nii, siis loe lähemalt siit.)

Sa võid liituda meiega ka omale sobival ajal, sest meie ühises 40-päevases toetavas energias oled Sa siis igal juhul. Samuti võid Sa teha meie meditatsiooni pisteliselt - kui tunne tuleb. Aga 40 päeva igapäevaselt järjest kaasa tehes on Sul pühendudes ja kohal olles võimalus tunda selle kriya mõjusid kõikehõlmavamalt ja pikemaajalisema mõjuga.

Miks Sat Kriya? Minuni jõudis selge teadmine ja tunne, et me vajame kohe nüüd ja kiiresti Sat Kriyat! Sat Kriya on üks võimas kundalini baaspraktika, millel on eriti võimsad ja sügavad mõjud - ainuüksi 3 minutit päevas annab juba vägevaid kogetavaid tulemusi. Üheks Sat Kriya lugematutest positiivsetest mõjudest on otsene ja tõhus kundalini energia (mis on Sinu kogu loovpotentsiaal ja elujõud) tõstmine ja muundamine loovenergiaks ja tervendavaks energiaks, mida saad oma keha, hinge ja meele heaks tööle panna. Ehk jõuline ja tuntav Sinu päris oma sisemise jõu ärataja (sest suur osa meie sisemisest jõust ja energiast on tavapäraselt uinunud olekus, kui me sellega teadlikult ei tegele).

Kuna Sat Kriya tegeleb eelkõige kolme alumise tśakraga, mis on seotud meie varaste kogemustega sünnist, lapsepõlvest, vanade haavadega, aitab selle kriya praktiseerimine tuua maandust ja lahustada mustreid, mis on just nende teemadega seotud - ehk nende kõige sügavamate teemadega, mis on aluseks meie kogu ülejäänud elule ja selle tajumisele. Öeldakse, et kui sa ühtki muud kundalini praktikat ei saa/jõua teha, siis tee Sat Kriyat. Sest see on lihtsalt nii tõhus. Nii kehale ja südamele ja vereringele, kui ka meeltele ja hingele, puhastades alateadvust. Ja ma võiksin siin muudkui kirjutada ja kirjutada selle mõjudest ja vägevusest, aga kõige mõistlikum on seda lihtsalt ise kogeda! Nii võimas värk!

Kuidas teeme? 

1.
Tule istuma põlvedele ja kandadele. Siruta selg. Vii käed sõrmseongusse ning tõsta üles vaid nimetissõrmed, rista pöidlad nii, et naistel jääb vasak pöial peale ja meestel parem. Vii käed üles pea kohale sirgeks ja hoia küünarnukke kogu meditatsiooni ajal võimalikult sirgena, et energia saaks võimsamalt tõusta. Silmade fookus on kolmandas silmas. 

2. Sellises asendis hakkame häälega loitsima mantrat Sat Naam (tõde on minu tõeline olemus) nii, et loitsides "sat" tõmbad nabapunkti jõuliselt sisse ja natuke üles selgroo poole ning loitsides "Naam" lõdvestad nabapunkti. Loitsimine on korrapärase rütmiga (umbes üks tsükkel minutis). Hingamine on automaatne ja kooskõlas loitsimisega. Jätka 3 minutit. 
(Vaata üht toredat näidet siit)
Sa võid selle 40 päeva jooksul minuteid lisada, et kogeda võimsamat toimet, kuid ära kohe üle pinguta, sest siis võivad liigse pingutuse tulemusena selle meditatsiooni peenemad mõjud jääda kogemata. Üheks heaks variandiks on teha 3 minutit Sat Kriyat ja siis puhata, jätkata jälle 3 minutit ja siis jälle puhata paar minutit. Jätka seni, kuni tunned, et selline pikkus Sind toetab.

3. Lõpetuseks hinga sisse, siruta selg ja käed veel maksimaalselt, hoia hinge ja võta juurelukk (tõmba kokku vaagnapõhjalihased), visualiseeri, kuidas tõstad energia veel mööda selgroogu üles sõrmeotsteni ja sealt üles phenduma kõiksuse loovenergiaga. Hinga välja, hoia veel asendit ja võta juurelukk, hoia mõned hetked. Hinga sisse ja väljahingtes too käed külgedelt kaarega alla ning ühenda srmeotsad maaga. Tunneta meditatsiooni mõjusid, märka muutuseid kehas ja tee mõned pikemad ja sügavamad hingetõmbed.

Hea on pidada meditatsioonipäevikut - iga päev kirjuta üles märksõnad või pikem kirjeldus, mida tundsid, millised olid muutused kehas. Seda on huvitav jälgida ja lugeda, et saada ülevaade, millised hetked ja tunded kogu perioodi jooksul meid saadavad.

Sat Nam!
Eelmine
Ühine sügisene 40-päevane kriya ja meditatsioon ehk kuidas hoida end tasakaalus ja elus - 17.09-26.10.2018

Vastused puuduvad

Email again: